Z tej okazji władze gminy zaprezentowały nowe logo i hasło reklamowe swojego miasta. Symbolem Głuszycy od wczoraj jest serce stylizowane na porośnięte drzewami góry z wkomponowanymi pomiędzy nie zbiornikami wodnymi i wschodzącym zza drzew słońcem. Natomiast hasło reklamowe miasta brzmi: „Głuszyca – serce sudeckiej natury”. Autora logo i hasła reklamującego, władze Głuszycy wyłoniły w drodze konkursu. Spośród 36 ofert nadesłanych z całej Polski, wybrano propozycję Aleksandra Bąka z Poznania.
– Prezentacją logo i hasła reklamowego, inaugurujemy obchody jubileuszu 50-lecia nadania naszej gminie praw miejskich – mówi Alicja Ogorzelec, burmistrz Głuszycy. – Główne uroczystości związane z tym wydarzeniem zaplanowaliśmy na lipiec.
Na razie władze Głuszycy nie chcą zdradzać całego scenariusza uroczystości. Wiadomo tylko, że zaplanowana została wielka impreza sportowa. Prawa miejskie przyznano Głuszycy 6 lipca 1962 roku.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?