Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Głuszyca ma nowe logo i hasło reklamowe

ARS
Alicja Ogorzelec, burmistrz Głuszycy prezentuje nowe logo
Alicja Ogorzelec, burmistrz Głuszycy prezentuje nowe logo Dariusz Gdesz
Licząca prawie 7 tys. mieszkańców Głuszyca w powiecie wałbrzyskim, będzie świętowała w 2012 roku, 50-lecie nadania praw miejskich.

Z tej okazji władze gminy zaprezentowały nowe logo i hasło reklamowe swojego miasta. Symbolem Głuszycy od wczoraj jest serce stylizowane na porośnięte drzewami góry z wkomponowanymi pomiędzy nie zbiornikami wodnymi i wschodzącym zza drzew słońcem. Natomiast hasło reklamowe miasta brzmi: „Głuszyca – serce sudeckiej natury”. Autora logo i hasła reklamującego, władze Głuszycy wyłoniły w drodze konkursu. Spośród 36 ofert nadesłanych z całej Polski, wybrano propozycję Aleksandra Bąka z Poznania.
– Prezentacją logo i hasła reklamowego, inaugurujemy obchody jubileuszu 50-lecia nadania naszej gminie praw miejskich – mówi Alicja Ogorzelec, burmistrz Głuszycy. – Główne uroczystości związane z tym wydarzeniem zaplanowaliśmy na lipiec.
Na razie władze Głuszycy nie chcą zdradzać całego scenariusza uroczystości. Wiadomo tylko, że zaplanowana została wielka impreza sportowa. Prawa miejskie przyznano Głuszycy 6 lipca 1962 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na walbrzych.naszemiasto.pl Nasze Miasto